Main Menu

inara btn 2    btn twitter 2

btn twitch 2  btn facebook 2  btn ts

All donations goes for the
community purposes only

Rujojen Miesten Rauta - HAEMME LISÄÄ JÄSENIÄ! (Recruitment article, Finnish only)

condat rekry

Tervehdys, komentaja!

Kotimainen kilta Varangian Syndicate etsii riveihinsä uutta verta ja metallia. Oletko sinä etsimämme häikäilemätön mestaripilotti? Jos et kaihda vaaraa, jännitystä tai lipsumista kaidalta polulta, liity vapaiden taistelijoiden syndikaattiin! Täältä löydät kodin, hyvää seuraa, valloituksia ja päämäärän. Ennen kaikkea tähtäimissämme siintää krediittien musta kiilto.

Lait joita noudatamme ovat omiamme. Jos tuloksen maksimointi tarkoittaa muiden lakien rikkomista, ei tämä ole meille ongelma. Puolustamme omiamme, ja kotiamme Rautaa. Vaikka olemme itsenäinen järjestö, itsenäisten tähtijärjestelmien politiikan ulkopuolella yhdellä vallantekijällä on kuitenkin galaksinkuvaamme myötäilevät näkemykset. Emme suoranaisesti ole liittoutuneet yhdenkään suurvallan kanssa, mutta imperiumiin nojaava arvomaailmamme pakottaa meidät sotaan suuntansa kadottanutta Federaatiota vastaan.

Kun olut virtaa, himmenee mieli ja rahan kiilto. Tällöin ei skandinaavinen berserkkeriveri anna yhdenkään Varangin jäädä paikoilleen vaan vetää miehet taistoon. Näinä hetkinä suuntamme Federaation alueille teurastamaan niin monta komentajaa tai pilottia kuin suinkin mahdollista. Mielen laantuessa rahanhimo palaa, ja ei löydy tehtävää jota Varangi ei tekisi. Oli se sitten kaupankäyntiä, louhintaa, salakuljettamista, saattueessa lentämistä tai erinäisten tehtävien tekoa (lain molemmin puolin), kaikki on tehty ja kaikkialle jätetty jälki ja tarinat, joita äidit kertovat lapsilleen nukkumaanmenon aikaan. Tarinat, joissa rujot miehet ovat valmiita väkivaltaan, jotta ihmiset saavat nukkua yönsä rauhassa.

Varangian syndicaten osaamisalueeseen kuuluu siis kattavasti kaikki mitä Elite: Dangerous tarjoaa. Joillakin jäsenistä on jo varsin paljon kokemusta PvP:stä ja kaikilla meistä PvE-taistelusta. Diplomaattiset suhteet muihin varteenotettaviin kiltoihin, kuten Triadiukseen ja Achenar Immortalsiin, ovat vahvat. Pian saapuvan 1.4 päivityksen mukana Varangit saavat peliin oman tähtijärjestelmän: Rauta. Raudasta löytyy killan oma itsenäinen faktio, Varangian Syndicate, hyvä high tech asema sekä RES-toiminnan ja louhinnan mahdollistavat planeettoja kiertävät metallirikkaat asteroidirenkaat. Meillä on käytössä myös killan oma TS3-kannu.

Jos siis olet jo jotakin kokenut taistelulentäjä etkä kaihda PvP:ä, olet iältäsi aikuinen, ja olet muutenkin helvetin hieno tyyppi niin ota yhteyttä Varangian Syndicateen. Toisaalta, jos olet intohimoinen Federaation kannattaja, et todennäköisesti koe oloasi kovinkaan kotoisaksi joukossamme. Roolipelihenkisyys on iso plussa!

Laitetaan natsat rintaan ja niskapers-otteella lisää lihaa koneeseen.

system

EDIT: Kasuaaleja riittää tällä hetkellä killassa, joten haetaan ensisijaisesti vähän aktiivisempaa, edes muutaman tunnin viikossa pelaavaa porukkaa.

Mikäli kiinnostuit ja haluat liittyä kiltaamme, niin tee jäsenhakemuksesi vasemmalla "Kirjautuminen" kohdassa olevasta "Rekisteröidy" linkistä. Laita rekisteröitymislomakkeelle kohtaan "Tietoja minusta" lyhyt vapaamuotoinen, mutta edustava esittely itsestäsi.